02 februari 2011

You dont know anything about me

Helgen har varit sjuk, helt sjuk. Men jag har haft underbart kul.
I fredags var Hanna ute med sina kollegor och frågade om jag ville joina. Vi drog till Excet och dansade som galningar. Hanna ställde sig i fönstret och drog upp mig, där stog vi och dansade och såg ner på hela dansgolvet. Seriöst, folk dansar inte direkt.
I lördags jobbade jag extra på vårväder med min chef eftersom dom skulle ut och äta/festa. Kändes skumt att jobba i annan butik. Men ja, efter jobbet kom Andreas till mig och vi förkrökade så pass långt in att vi fick ta taxi in. Det blev sticky även fast ingen av oss ville dit, sen blev det parken. Mycket hände och orkar inte rabbla upp allting här. Kvällen slutade iaf med att jag fick åka polisbil hem halv 7 på morgonen, ingen speciell anledning.

Idag är det onsdag och jag är ledig.
Jag och mystjejen tar en mjukstart på dagen, vi ska städa idag. Men jag tror inte hon vill resa sig ur sängen.

Inga kommentarer: