05 februari 2011

bollhav (av tankar/ideer)

Händer för mycket hela tiden.
Igår blev det fika och jag fick ett rätt bra svar omgående min flyttning "Vad är det som håller mig kvar?". Och helt ärligt, jag vet inte.
Och igår hade jag inte heller planerat att gå ut, men ändå sitter jag där och börjar känna alkoholens rus genom kroppen. Stället som alla gillar så mycket, jag avskyr det. Jag må ha gillat det innan, men ingenting förändras. Alltid samma människor, händer alltid samma saker, allting någon som snear/gråter. Eller som vissa andra säger om stället, fula människor som inte får knull någon annanstans. Haha.
Efter ha bollat ideer med olika människor under hela gårdagen, så har jag verkligen tröttnat av Göteborg. Inavel. Men det är bekvämt.

Jaja, nu ska man fixa sig inför jobbet. See ya

Inga kommentarer: