26 februari 2011

Ny säng och mycket mer

Idag har jag faktiskt hunnit med en massa.
Vaknade klockan 11, drog till systemet en stund efter. Var hemma runt 12 och sedan städade jag och färgade håret. Runt halv 3 kom min far och hämtade mig, vi drog till jysk och köpte två 80sängar till mig (en 160 säng finally). Vi monterade ihop sängen, bäddade den och möblerade om lite, sen gick vi och slängde min säng. Sen blev jag bjuden på mc donalds och där satt vi och diskuterade telefoner och min far kanske ska skaffa facebook när han skaffar ny mobil. Jag tyckte han skulle ha en htc. Efter detta när far väl åkte vidare, var klockan 6. Så städade jag undan allt vi stökat ner, började byta om och ta ett glas vin. Nu är jag påklädd och färdig sminkad, även pratat med jessica i en timma typ. Varbergpojkarna som jag skulle ut med idag, finns ingenstans. Dom svarar varken i telefon eller på sms. Jaja, klockan är bara 8 nu och jag lär nog dra till sticky. Sophie's sista utgång på ett tag, hon flyttar till Norge på tisdag, så lär säga hejdå. Samt att Isabella är i Göteborg, wtf?! Och ja, hon skulle till sticky. Får se vart jag tar vägen. Nu börjar jag bli små lullig, woop woop.

Inga kommentarer: