24 februari 2011

Tänk att vakna till en städad lägenhet...

Återigen har jag glömt av bloggen.
Som jag skrev i mitt senaste inlägg låg syster på sjukhuset, det var blindtarmen och hon är hemma nu och mår mycket bättre.
Idag är jag ledig, skönt att vara ledig på vardagarna ibland. Färgade mitt hår igår, ska väl slänga i nästa färg idag om jag orkar. Ska iaf städa, herregud jag är nog bäst på att städa kliniskt rent och sen orkar jag inte hålla det så. Kan bero på att man är trött efter jobbet och jag jobbar så oregelbudna tider. Men som jag lovar mig varje gång, ska försöka hålla det skapligt iaf. Vilket brukar funka dom första dagarna. Men denna gången ska jag försöka hålla det längre. Jag har redan skrubbat köksgolvet, vilket inte uppskattades utav zelda då hon blev blöt om tassarna.
Imorgon får man ju lön och jag funderar om jag ska svänga förbi systemet och handla upp mina sista pengar. Då har jag gott med alkohol till helgen, min lediga helg och lönehelg. Awesome. Jag jobbar ju till halv 8 på fredag och då hinner jag inte till systemet, och orka gå upp tidigt på lördag?! Jaja, jag får se vad jag känner för och hur mycket jag hinner göra.

cha cha bloggen.

Inga kommentarer: