02 juni 2010

just a working day.

Jag är skillad, nu i två dagar har jag haft tvätt tid klockan 04:00 på natten, och bestämt mig båda dagarna att dygna. Men när klockan blir runt halv 4 så somnar jag. Visst det är väl skönt att få sova några få timmar innan man ska åka iväg och jobba. Idag slutade jag 18:00, för ovanlighetenskull eftersom jag är van att stänga butiken. Och idag har jag tvätt tid klockan 01:00 och för helvete idag ska jag allt tvätta. Imorgon jobbar jag med, börjar känna mig slutkörd. Knappt någon sömn och en massa jobb, stressat sönder mig nu varje dag på jobbet. Vi är för få i personalen och det är mycket som ska hinnas med innan dagen är slut. Börjar verkligen tröttna på mitt jobb, speciellt i den butiken.
Nu ska jag laga lite god mat. Stekt lax med kokt potatis och sås.

Inga kommentarer: