23 oktober 2012

Skitdag, eller?

Var så otroligt frustrerad på mig själv förut. Kändes som allting håll på och skita sig.
Nu har jag suttit hela dagen ifrån kl 14, från och till. Hållit på samhällskunskapen, och jag kände nästan bara för att slänga iväg allting. Fick som feting ångest för jag inte hade någon energi, kunde inte koncentrera mig för jag var så rastlös. Har länge tänk på om jag har någon grad av ADHD, men har aldrig vågat kolla upp det eller orkat. Kanske är stressen som gör det med?
Men iaf, nu har jag gjort 2 arbeten i samhäll och är sjukt förvånad över mig själv. Tog ungefär 3 timmar per arbete, sjukt värt det nu i efterhand. Nu har jag bara ett arbete kvar denna veckan. Sen blir det massa plugg på matte och eventuellt läsa lite natur.
Har ju suttit i matte stugan igår och idag efter lektionen, igår blev det 2,5 timma och idag blev det 1 timma. Och imorgon blir det nog 2 timmar. Känns bra att slippa sitta hemma och inte förstå någonting.

Jag längtar tills fredag, då ska jag åka upp till Gävle med Simon.

Han är ju i Katrineholm nu och han hoppar på mitt tåg i Katrineholm när vi åker upp.
(han fyller ju år idag och snart ringer väl han och är gööööör full. Grattis pöjk)

Inga kommentarer: