19 juli 2012

Zombiestyle

Igår stängde jag butiken och idag började jag klockan 6.
Har bara sovit 3timmar i natt, varit helt död hela dagen. Zombiestyle. Nu är klockan snart halv 10 på kvällen och jag är fortfarande vaken?! Jo, ni kanske undrar varför jag inte har sovit lite efter jobbet. Jag slutade klockan 3 och då åkte jag iväg till Ica Maxi och köpte kattsand till min kissekatt. När jag kom hem var klockan ungefärligt 5, jag tog en pause. Lagade lite mat, myste med katten och slog på en serie. Sedan fixade jag med folkuniversitetet, csn och arbetsförmedlingen, oj oj snart börjar skolan! Sen tog jag tag i mig själv, slängde in en tvätt. Jag är på min andra tvätt nu, även dammsugit halva huset (sladden räcker inte till hela och jag är för lat för att byta uttag) Sen fixade jag i ordning mitt badrum, samt min katts låda. Nu funderar jag, ska man sova? eller duscha? Duschar jag nu, så får jag lite mer sovmorgon (+ tvätten är inte riktigt klar ännu).
Jag unnar mig en fanta lemon idag, tycker jag allt att jag förtjänar. Dont judge me bro!

Inga kommentarer: