23 juli 2012

Fin besök

I fredags kom Marcus & Novalii till stora staden. i lördags var vi ute och badade på vrångö, eller jag badade inte. Svin kallt i vattnet. Sen myste vi hela kvällen. I söndags var vi iväg till Britt-Marie & Bosse (min moster) och fikade i Lindome. sen åkte vi till Lena i frölunda och åt mat. Idag har jag jobbat, och jobbar imorgon med. Imorgon far dom hem till Skåneland igen.

På tal om annat, jag är sjukligt trött på mänskligheten. Vänner, personer i allmänhet osv. Förstår mig inte riktigt på hur folk tänker ibland och deras handlingar är alltid värre än deras ord. Vissa kanske märker detta på mig, eftersom jag nästan gett upp kampen att höra av mig. Trött på att jämnt bli utnyttjad, förlåt mig för att jag är bättre än er. (jag sviker aldrig en vän eller gon i nöd eller ger falska förhoppningar)

Peace out! (för denna gången)

Inga kommentarer: