12 juli 2012

What are you talking about?

Kaffe-pratstund med Jessica i stan idag.
Vi satt på lejontrappan och njöt utav det härliga vädret, samt vandrade runt lite i stan. Och hon påminde mig att blogga oftare, hon är nog den enda människan som läser min blogg.
Jag bloggar oftast när jag är lite nere, att få skriva av mig. Inte världsbäst på dethär med bloggandet, vet inte alltid vad jag ska skriva.

Any how, efter stan idag så har jag städat mitt rum och min toa. Sedan gjort min mat, vitkål och morötter med vitlöksdressing. "Har du blivit vegetarian?" frågar min far. Nej nej, jag försöker bara äta lite nyttigare now days. 
Senast jag åt godis eller drack cola var i lördags (förutom en isglass idag, som jessica bjöd på. Cars 2 cola isglass, haha)
Enda sedan jag var liten, har jag ätit godis/druckit cola varje dag. Detta är ett stort steg i min förändring, att komma till den där platsen där jag känner mig nöjd med mig själv. Utseende mässigt har jag förändrat, nya kläder, nytt hår och jag har bara börjat. Jag och Jessica ska börja träna till hösten, beach 2013. 
Skippar dethär med beach 2012, som alla andra kör på!
Tror ni att förändring sker över natten?

Jaja, back to Jessica, min bff. Jag fick pratat av mig, och hon är nog den enda som förstår problemet med "människor". Hon har ju iofs funnits där genom det mesta, så hon har en helt annan syn på saken. 
På tal om människor, jag har tröttnat (åter igen). Jag förstår mig inte på hur människor tänker, är vissa bara helt dumma i hela huvudet eller?

Svammel!!

Inga kommentarer: