08 juli 2012

what are you talking about?

Trött på detta nu. Jag vill ha ett eget ställe, där jag och min katt kan trivas i lugn och ro!
Tycker synd om henne här, speciellt när andra är i huset och är "dumma" mot henne.
Visst, jag har varit på 3 lägenhetsvisningar sen jag flyttade tillbaka. Men varför är dom så små?! Och vad är grejen med kylskåp med frysfack?! Vem vill ha frysfack?
Jag hade det i min lilla etta, som jag hade. Och herregud vad jobbigt det var. Kunde aldrig stor handla ordentligt eller frysa ner massa saker. Kostade bara mer, ibland fick man ju slänga mat istället för att ha möjligheten att frysa ner det. 
Jag vill ha en lägenhet, behöver inte vara så stor. En halvstor etta eller en liten tvåa, helst med balkong och/eller klädkammare. Och hyran på ungefär 3,7
Jag söker och söker, men får bara på sådana som jag skulle kunna tänka mig "sista minuten utväg-lägenhet".

Igår efter jobbet, åkte jag och en annan kollega hem till våran chef som har semester för att dricka lite och äta gott. Var hur trevligt som helst, super trevligt. 
Annars händer inte så mycket, väntar bara tills jag börjar skolan och jobbar 6dagar i veckan typ. 
Living the life ?

Inga kommentarer: