19 november 2011

only two weeks to go

Just nu vill jag bara få allting undanstökat, att flytten ska vara avklarad och att jag påbörjar mitt nya liv i Gävle. Många talar om "en ny start" men sällan någon gör det. Nu är det min tur att "starta om", utveckla mig själv och finna en plats här i livet där jag trivs. Gävle kanske inte är stället, men det är värt ett försök och isf början av min resa. Alla har väl den där känslan inom sig, jag kan mer, jag kan bättre. Men på någotvis har man fastnat i ett ekorrehjul och kan inte komma ut. Bryt cirkel, pröva något nytt, förnya dig själv.
Börja med små saker om du är för rädd för att gå på en stor förändring, och små saker kan göra stora under. Jag har prövat, nu ger jag mig på en stor förändring och ser det bara som positivt. Håll huvud högt, då kommer du längre. För du är, bättre!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad du än gör, så bränn inga bockar! :)