31 oktober 2011

Not enough time or energy

Sa upp mig ifrån jobbet idag, paniken börjar komma ikapp.
Hur ska jag hinna allting?
Och hoppas mamma kan få ledig.
Mycket som måste fixas, och jag måste verkligen försöka att göra lite varje dag. Börja pilla, fixa, sälja, slänga. Varför har man så mycket och sjukt mycket man har samlat på sig på bara 2år..
Började gråta lite på jobbet idag, när jag skulle gå. För jag känner hur allting hinner ikapp med mig och hur mycket jag kommer sakna alla här. Men jag vet att jag kommer trivas där uppe och isåfall om jag inte gör det, så kan man ju alltid flytta tillbaka. Och jag ska försöka besöka så mycket jag kan. Jag har några vänner som har sagt att jag kan bo hos dom, när jag är nere och besöker.
Och grejen är, att jag flyttar nog 2veckor tidigare än vad jag själv hade planerat.

Nu ska jag äta, vila lite. och sedan försöka greja lite.

Smell you later, peace out.

Inga kommentarer: