25 november 2010

unconditional love

I förrgår åkte jag till Carro, vi satte ihop hennes tvbänk och vardagsrumsbord. Samt plockade upp en massa lådor. Hennes lägenhet var jättefin, förutom vissa tapeter. Men är glad för hennes skull, hon ville ha en större lägenhet. Och nu har hon en tvåa med inglasad balkong, vilket uppskattas i denna kylan. Nu blir jag mer sugen på att flytta..

Idag ska jag in till stan, det är torsdag och jag är ledig (+ att man fick lön idag). Ska träffa Jessica och shoppa lite. Blivit nästan varje torsdag att vi ses och går en runda i stan.

Och imorgon jobbar jag bara 8-11, sen är det helg. Underbart att få vara ledig denna helgen med, thank god för att jag tog semester. Får se om det händer någonting roligt, annars är det bara skönt att få vara ledig när alla andra är det.

Inga kommentarer: