28 november 2010

Löne helg

I fredags var jag ute med Adamp, vi träffade varberg pojkarna på excet. Jag och Adamp tappade bort varandra, jag drog vidare med varbergs pojkarna. Vi drog till bryggeriet och parken. Längesedan jag dansade såhär mycket som vi gjorde i fredags. Påvägen hem höll jag på och frysa ihjäl, mina knän var helt blåa när jag kom hem. 

Igår (lördags) drog jag ut med Jessica. Hon kom hit och förkrökade en stund, sen drog vi till Adamp på hans förkrökar fest, sen gick jag och Jessica ut. Vi drog till Karisma, sjuk kväll. Jag fick vip priser i baren (vet ej varför) och en som jag dansade med tappade greppet om mig och jag flög ner i golvet. Haha, jag skrattade bara åt hela situationen men det märks idag, har jätte ont i ryggen. 

Sammanfattning: Haft en grym och crazy helg!

Inga kommentarer: