13 oktober 2010

Lill lördag

Hm, vi börjar med i lördags.
Ja, då hade vi personalmöte och sedan gick vi ut och åt och drack. Det var något jag verkligen vill göra igen, vi hade jättekul och inte är det varje dag man umgås med kollegorna på fritiden. Vi befann oss på O'learys, dom har jättegod mat och ett väldigt mysigt ställe. Vi hade bokat bord vid 7 och vi gick därifrån vid halv 1, alla andra åkte hem men jag drog vidare. Träffade Jessica, hon satt på någon förfest vid vasa och sedan begav vi oss till Sticky fingers. Där jag och Jessica tappade bort varandra, men hon var med sina andra vänner och jag hittade några jag kände som jag drog och fyllekäkade med när stället stängde.
I söndags var jag ledig och då sov jag bara. Jag, sova? Kan inte tro det heller, men det var skönt att äntligen få sova ut.
Sen har jag jobbat, jobbat och jobbat. Jag jobbar 6dagar denna veckan, är endast ledig imorgon. Sicket schema, men jaja :) På fredag slutar jag iallafall tidigt och senare på kvällen har Cassie inflyttningsfest, så det ska bli kul.
Nu ska jag sitta och glo mina underbara serier. Natti.

Inga kommentarer: