16 oktober 2010

Igår hade Cassie inflyttningsfest och det var hur roligt som helst. Tackar så mycket för att jag fick komma. Några stycken på festen och jag skulle dragit ut på krogen senare, men klockan blev för mycket.

Idag har jag jobbat och när jag kom hem ifrån jobbet, plingade det på dörren. Det var en ifrån grannhuset, jag kallar henne katttanten eftersom hon går runt och matar hemlösa katter i området (två stycken) Och hon ska in och opereras nu på onsdag och då frågade hon mig om jag ville mata dom under onsdag, torsdag och fredag. Självklart ställer jag upp, inga problem. Så på måndag ska jag gå med henne så jag vet exakt vart jag ska gå någonstans. Hon sa även att jag skulle få betalt, men jag bryr mig inte, jag gör det gärna gratis. Vi stog säkert och pratade i över en halvtimme, och hon berättade att om jag någongång behöver hjälp med att någon passar zelda, så ställer hon jätte gärna upp. 
Men nu ska jag och kel-zelda mysa framför en serie, tror hon är glad att jag är hemma på en helg för en gångskull.

Inga kommentarer: