07 mars 2009

Selfish and lonely, whats your problem?

Fixade legfoto idag, gick runt i majorna.
Träffade fina-Bea, tog en kaffe på espresso house, letade efter en ny väska.
Jag hittade två fina väskor, billigt också. En rätt stor och en liten fin.
Ska sälja min andra lilla, (använd 1-2ggr). Vill inte ha den längre.
Ska även sälja ett par vita pumps/boots (använda 2-3ggr), och min anna sui plånbok.
Lägger nog upp det på tradera, senare ikväll.

Rätt besviken är jag, och nu funderar jag på att spendera mina sista pengar på ett månadskort. Mycket mer värt än att köpa hundra kort hela tiden.
Dock går mitt fritidskort ut den 21 maj. någon intresserad?

1, fina bea. 2, mitt väskfynd. 3, legfotot.
4, väskan (till salu) 5, Anna Sui plånboken (till salu) 6, skorna (till salu)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är fin!