31 juli 2008

Måndag:
jag var hundvakt en liten stund, sedan åkte jag in och mötte Emma.
Vi åkte ut till mig i torslanda, grillade lite med min far och hans tjej.
Sen begav vi oss emot lilleby badet, vi kom hem vid 12.
sen gick vi ut på en 3timmars promenad och prata.

Tisdag:
Emma var tvungen och dra hem tidigt,
sedan på eftermiddag gick jag en promenad på 1,5timma.

Onsdag:
Min bror lämnade Charlie här 08:00, hundvakt.
Vi gick en 2timmars promenad, sen somnade vi i min säng.
Vaknade av att pappa ropade att det var mat.

Torsdag (idag):
Hundvakt igen, min bror lämnade charlie här ca 08:30.
idag gick vi en rask promenad på 1timma.
Sen fixade jag datorn, så nu fungerar den igen.
en geting stack mig i knävecket.
:( åh, jag dog lite

Imorgon blir det hundvakt igen och sen bada och grilla i lilleby med lite folk.
sen sover cassie och anna över, lovely.

take care /Susanna

Inga kommentarer: