27 augusti 2012

school and schedule for the week

Jag har verkligen, VERKLIGEN inget liv längre. Känns det som iaf, även om alla andra tycker jag är i väg och fikar konstant. 2ggr på typ 3veckor?
Började skolan för 3veckor sedan, och jobbat i samband med detta almost. Denna veckan nu kommer nog ta livet av mig.
Jobbat hela helgen
Måndag (idag): skola och sedan har jag suttit och skrivit två stycken arbeten som måste vara inne imorgon. Dom är inskickade och klara. Sen har jag på börjat på matteuppgiften som ska vara inlämnad på onsdag. Känner mig väldigt duktig idag, speciellt när man sitter i bikini och svettas ihjäl när man pluggar utomhus.
Tisdag: Skola och sedan direkt till jobbet. Jobbar till stängning.
Onsdag: Skola, och sedan zumba på kvällen
Torsdag: Skola och måste skaffa bibliotekskort och plugg
Fredag: Skola och sedan är det inventering på jobbet. Så man lär väl vara hemma 2 på natten om man har tur.
Lör & Sön: Jobb!

Och sedan fortsätter skolan, går mån-fre. Men jag längtar nästan till nästa helg, då man får vara lite ledig och kan få sova ut lite istället för att gå upp tidigt varje dag. Om man inte ska åka ner och hälsa på min bror då.

UPPTAGEN KVINNA, jag som hade så mycket fritid innan? nä!

Inga kommentarer: