01 april 2012

Where did everything go wrong? Why am i strong?

Börjar bli så trött på detta.
När man försöker hjälpa till, städa, laga mat. Det räcker tydligen inte, alltid någonting jag gör fel. Jag är trött på att det jämnt och ständigt är någonting som gör att man tjaffsar eller bråkar, detta har pågått så länge som jag kan minnas. Hur ska man själv bli lycklig och må bra? Hur ska man orka skapa en egen familj, när rädslan ligger bakom. Jag har alltid yttrat mig, om vad jag tycker & tänker. Alltid ärlig i diskussioner, och jag har ett otroligt bra minne, minns ordagrant vad folk säger till mig. Om man inte kan stå för vad man säger, varför ska man då yttra sig?
Att bara sitta och lyssna på funkar inte heller, allt skrik, tjaffs och vissa ska alltid visa sig vara "bättre".

Jag vet själv, jag är inte perfekt och jag har massa fel. Men jag är då alltid ärlig.
Och jag är en stark individ, har gått genom mycket dessa ynka 22år.. (snart 23)

Inga kommentarer: