20 april 2012

when the night falls

Förstår inte varför, nästan varje natt är det samma visa.
Denna stora känslan, ensamhet. Vissa nätter går bättre än andra. Men idag, usch ja idag. Mycket annat jag har i huvudet, många känslor som kommer upp. Både bra och dåliga. Jag vet inte om jag ska gråta av lycka eller inte. Mycket jag har märkt nu på dessa 4månader jag har bott här uppe, för vissa har livet stått still, för andra gått vidare. Själv känns det som livet har stått still, trots att jag har växt en del sen jag kom hit. Jag är mycket bättre än det här, än att känna mig så misslyckad när kvällen kommer. Grubblare, förblir grubblare. Ibland en förbannelse, ibland en frihet. Jag anser att jag ser saker mycket tydligare, för jag går över varje möjliga chans. Och du kommer aldrig få se mig svag.
Sitter och försöker hålla tillbaka tårarna. Just nu vet jag inte varför jag är ledsen, antar för att jag är känslofull. Men är jag inte alltid det?
suck suck.

Inga kommentarer: