27 oktober 2011

en månad

En månad eller lite till, då flyttar jag.
Känns lagom kul just nu, jobbar mycket, börjar bli sjuk och hur ska jag hinna?!
Kan inte somna om nätter, men när jag väl sover. Sover jag mer timmar än vad jag brukar göra. Häromdagen var en här och kollade på min lägenhet, förhoppningsvis slipper jag betala för januari månad med. Vad har jag gett mig in på? Men jag behöver verkligen pröva detta, annars kommer jag troligtvis ångra mig resten av mitt liv. Behöver växa, bli den människan jag vet att jag är. Och här i Göteborg känns det som allting står still.
Och nu in i det sista skapar jag nya vänner, och försöker njuta utav tiden jag har. Jag önskar jag hade lite mer fritid och att alla andra hade det med, så man kunde hitta på en massa saker innan jag drar. Och på jobbet, ska vi tala om detta. Gud, jag börjar få lite ångest för att lämna alla mina underbara kollegor, samt sen slutar några och nya har börjat/börjar. Men det känns bra att det är så många som stöttar mig i mitt beslut.
Behövde skriva av mig lite, nu ska jag fortsätta slappa framför tvn och snart gå och lägga mig, och hoppas jag mår lite bättre imorgon. För idag orkade jag knappt jobba, hoppas det går bättre imorgon.
tjing tjong, peace out.

Inga kommentarer: