17 juni 2011

black friday

Idag är det fredag, skulle vara min sista sjukdag idag. Men chefen ringde mig igår och frågade om jag kunde jobba, ja visst. 08:00 - 14:00 blev det. Igår hade jag jätte svårt att sova som jag har haft hela denna veckan, jag somnade någongång vid midnatt och vaknade 4, alarmklockan var inställd på 05:15. Pigg och glad. Satt och slappade vid min nya dator, som jag hämtade ut igår (Asus N73SV 17'3 full HD), sjukt nöjd med den. Och det var otroligt skönt att jobba idag och träffa alla kollegor. Får sådana sjuka skuldkänslor när jag är sjuk, vilket är helt onödigt egentligen. Är man sjuk, så är man tyvärr.. Jaja, men men. Om en stund ska jag iväg och träffa min far & co, kolla på uppvärming av stcc. Kommer säkert bli jättekul. Sen ska jag jobba imorgonbitti med, och sen är det helg för min del. Hoppas på utgång imorgon.
blabla, vad jag tjötar och det är ändå ingen som läser.
peace out!


första cambilderna med den nya datorn

Inga kommentarer: