19 mars 2011

Sjukligt trött

Igår skulle jag jobbat 16:00-21:20, blev inringd och började 08:00 istället. Och min chef var snäll och släppte iväg mig 17:00, slapp jag jobba hela dagen. Och idag skulle jag egentligen vara ledig, men tog ett extra pass 07:30-14:00. Bäst av allt är nog att jag har sovit ca två timmar i natt. Alex kom ner till Göteborg igår och då skulle ett gäng ut, jag joinade även fast jag inte borde ha gjort det. Blev kville biljard och kigge krashade hos mig. Vi låg och pratade hela natten, somnade väl runt 4, halv 5. Och klockan ringde 6!! Han låg och sov så gott när jag åkte iväg till jobbet, den fuskisen. Nu är jag hemma, vilat en liten stund. Och ska väl börja fixa väskan ordentligt för jag har bara slängt ner alltihop och om lite mer än en timme blir jag och zelda hämtade.
Minisemester, här kommer vi. Eller?

Inga kommentarer: