07 februari 2011

In my head

Vet inte var jag ska börja någonstans, men jag behöver skriva av mig lite, lol.
Vissa saker håller jag inne som jag inte berättar för någon, det har jag alltid gjort och lär kanske alltid göra. Jag må vara öppen men vissa saker vill man bara inte prata om eller man kan inte få ut dom i ord. Man kan tyvärr inte hålla inne allt, någongång måste det ut. Jag brukar lyssna på låtar för att få ut allting, låtar som har texter som passar in. Kan relatera mycket till låtar och därför citerar jag låttexter. Jag håller inne både bra och dåliga saker, oftast när man håller inne saker brukar det vara dåliga saker. Någonting som kan vara en nackdel ibland är att jag är en grubblare och ibland analyserar jag för mycket, vilket resulterar i att "tänkt om jag hade gjort såhär istället".
Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Ska fortsätta lyssna på lite musik innan jag ska sova.

Inga kommentarer: