02 januari 2011

Nytt år

Julen firades i Gävle, där det aldrig slutar snöa.
Nyår firades hemma hos Budd, sjukt mycket folk
.

Julklappslistan bestog bara utav en större säng och större lägenhet. Men jag är den enda som kan fixa det, och jag känner att det är dags nu. Man får väl hoppas att jag får en lägenhet snart.
Nyårsfirandet var trevligt. Åkte till Budd med Mimmi och Pernilla. Hela lägenheten var full med människor. Nyårspussen blev mina vänner, måns, mimmi, pernilla och johanna. Den bästa nyårspussen är den du får utav vänner.
Igår var jag på roadtrip och promenad vid eriksberg med Sophie, och vi snackade skit om killar. För ja, killar är ju skit. Dom kan aldrig planera något, sega på att svara, och har bindningsproblem. Alltid ska dom ha spelplanen öppen och försöka få mest poäng (score!). Men ändå, det är något med charmen hos killar som gör att man inte kan sluta leta/leka. hahaha.

äsch, inte bra att blogga när man är nyvaken..

Inga kommentarer: