03 november 2010

Say hello

Vart ska man börja någonstans?

Hm, okej. I fredags fikade jag med Anthon en liten stund och sedan drog jag på bio med Jessica. Vi kollade på buried, rätt bra förutom att i en och halv timme får du se honom ligga i en träkista. Den filmen kan inte kostat mycket att tillverka. I lördags efter jobbet hade jag bara planerat att ta det lugnt, men mimmi tvingade ut mig. Det blev sticky som vanligt. I söndags efter jobbet träffade jag Anthon och Andreas, bara för att ta något glas eller två. Det blev väldigt mycket, och det är inte bra att supa på tom mage. Men jag lyckades ta mig upp på morgonen till jobbet. I måndags slutade jag rätt tidigt och jag sov resterande av dagen och natten.

Igår och idag har jag spytt på morgonen, känns inte helt okej.
Men jaja, strax ska man till jobbet.

Inga kommentarer: