30 september 2010

50öre

Idag var det sista dagen för kopparmyntet, 50öre.
Kom hem för en liten stund sedan ifrån jobbet. Fick jobba över ca 1,5timme för vi var tvunga att fixa kassorna. Tur att man har bra underhållning iaf, chefen och en kollega. Sedan fick man skjuts hem av chefen (Y)
Imorgon ska jag egentligen vara ledig, men jag blev tillfrågad att jobba 3timmar. Vilket jag tackade ja till, 10:00-13:00. Kort och bra dag, sedan taggar vi. För det är ju trots allt fredag imorgon, och då blir det utgång. (även fast man ska jobba lördag och söndag)
Idag fick jag även veta att nästa lördag så har vi personalmöte och sedan ska vi ut med jobbet. Underbart, min lediga helg och allt. 
Nu ska jag varva ner lite med scrubs och sedan sova, så man orkar jobba imorgon :)    

Haha, kom ihåg att jag sålde en 5öring till min chefs son för 50kr. En 5öring som jag fick utav en kund. 

Inga kommentarer: