28 augusti 2010

Lördag kväll

I torsdags hade jag, Jessica och Tim chillkväll, jag bjöd på en massa mat och godis. Skönt när någon uppskattar ens matlagning. Senare på kvällen blev både jag och Tim sugna på att dra ut, vi kittlade Jessica och peppade henne. Sedan drog vi till sticky där dom söp mig under bordet. Whop whop.
Jag och Jessica klev upp "rätt" tidigt på fredag och åkte ut mot mitt jobb, för hon behövde lite underskrifter. Sen åkte hon hemåt till varberg. Och jag peppade kvällen, för grabbarna varberg skulle göra Göteborg osäkert för natten. Jag segade rätt mycket, men äntligen kom jag in till stan och träffade grabbarna, vi drog till parken först och sedan blev det deep.Jag hade en underbar kväll och det tackar jag grabbarna varberg för. Idag runt 3 snåret åkte jag hem och dom åkte tillbaka till varberg. Åkte hem och hämtade Anthons glasögon, träffade han en kort stund. Han saknade sina solglasögon, lillen. Resten av dagen har jag spenderat framför en ny serie The hard times of RJ berger. Just gotta love it. Värsta av allt är nog att jag blev lite sugen på att dra ut idag igen, men whatever. Jag bangar och myser istället med min underbara katt. See ya bitches.

Inga kommentarer: