08 juni 2010

Grant me wings that I might fly

Nu är klockan över midnatt.
Dagen har verkligen varit upp och ner, mådde inte så bra förut. Sedan efter paniken släppte fick jag ryck och började storstäda lite. Nu är jag klar och jag har letat ihjäl mig efter min mobilsladd, som verkar inte finnas någonstans. Hur kan två stycken sladdar bara försvinna sådär? Har lite bilder jag hade tänkt lägga upp här, t.ex. på lite av det jag fick shoppat idag. Men nu kanske man borde sova, jag ska ju trots allt jobba imorgon. Men man kanske borde äta först, jag har inte ätit någonting på hela dagen och jag är inte ett dugg hungrig. Ätstörning? Ah mjo. Jessica tror det beror på jobbet, kan det verkligen vara så? Ska nog värma en mini pizza eller ta ett paket nudlar nu, får se hur det går. Sedan blir det serie eller film tills jag somnar.
Have a great night everybody.

Inga kommentarer: