16 maj 2010

Kinda crazy

Ja, igår var en mycket spännande dag och natt. Jag och Jessica hade bara planerat att vara hemma och ta det lugnt. Men istället fick vi båda ett ryck och fixade i ordning oss för att dra ut. Vi svängde in på Golden days och hann köpa innan happy hour var slut. Klockan började närma sig halv 2, då drog vi vidare till Bryggeriet. Där jag hamnade i en massa dubbelmackor hela tiden, wtf? Fick ett nummer under nattens gång iallafall. När stängningsdags närmade sig, var det bara jag och Jessica som var dom enda tjejerna på dansgolvet, snacka om dubbelmacka. Det äckligaste var när några killar drog in mig i mitten och alla började taffsa på mig, röven, fittan, all over the place. Då fick jag nog och drog därifrån med Jessica. Utanför träffade vi på två tyskar som tydligen hade kollat in oss under kvällen, dom kom inte ihåg hur man tar sig till deras vandrarhem. Dom visade mig visitkortet och det är precis där Dalle bor. Så vi tänkte "ÄH, vi följer dom, så hälsar vi på Dalle lite". Dom bjöd på taxi, svarttaxi. Chauffören var lite nojig och sa till mig "jag känner din pappa, okej?". Just go with it. När vi kom fram, kom Dalle ner. Vi chillade och pratade med dom. Den ena tysken var på Jessica skitmycket, men tillslut bangade hon och följde med mig hem. Vi kom hem klockan halv 7 på morgonen. AH JO TJENA. Sova lite, och sen upp och jobba. Fy vad skönt att jag började 15:00 idag.
Jag borde egentligen vara dödstrött nu, men det är bara mina ögon som är trötta. Jag borde egentligen sova, för imorgon ska jag upp tidigt. Min lediga dag och jag måste gå upp tidigt för jag har synoptik tid.

Inga kommentarer: