10 maj 2010

Hemlighet

Nu ska jag avslöja något, för er bloggläsare.
Jag har en ätstörning som jag har fått genom att jag otrivs på mitt jobb. Vissa dagar kan jag inte äta någonting, och andra dagar äter jag nästan normalt fast väldigt långsamt. Vissa har märkt att jag äter lite och kommenterar och skämtar om detta. Jag vill inte ha det såhär ens. Jag försöker ändra på detta, men det kommer väl inom sinom tid. Det värsta av allt är att jag har gått ner i vikt, nu kämpar jag att gå upp dom kilona jag har förlorat. Nu vet ni, och jag kanske nämner detta i bloggen någon mer gång.

2 kommentarer:

Jossy sa...

men åh. det finns nog inte så mycket jag kan göra men om du behöver hjälp med något så säg bara till. älskar dig och vill gärna ses snart :(

Susanna sa...

Söt du är. Vi får ta och ses snart, saknar dig min fina vän. Du kan ju höra av dig när du har tid och ses :)