09 maj 2010

Helgen

I fredags chillade jag och Jessica hemma hos mig. Senare fick vi nattligt besök utav Tim, Dalle och Sanna. Dom kom hit runt 4 på natten och var hungriga så jag hade lagat mat till dom. Vi chillade och pratade tills alla somnade. Dalle, Jessica och Sanna tog min säng, så jag och Tim fick soffan. Blev knappt någon sömn den natten. I lördags satt alla vid min dator medans jag gjorde i ordning mig. Sedan drog jag och Jessica hem till henne, så hon kunde göra i ordning sig. Vi åkte ner till Varberg, där våran förfest hade skitit sig, så Jonathan och hans vän Jesper bjöd med oss på bowling, jag vann första omgången och kom på andra plats andra omgången. Jag som inte har spelat på ca 3år. Efter bowlingen drog vi hem till Jonathan och började dricka mer ordentligt. Sen ville dom till Grand Hotel i falkenberg, så vi åkte dit. Men det var stängt så vi gick in på Gustaf Bratt istället. Jag blev kanonfull och mådde inte så bra i bilresan tillbaka till Varberg. Jonathan hade också druckit för mycket, han mådde mer illa än vad jag gjorde, haha. Jesper dumpade oss hos Jonathan, vi hjälpte han in och sedan kom Jessicas pappa och hämtade upp oss. Idag när jag vaknade mådde jag bra, Jessica var dock bakfull. Haha, så jävla skönt att jag inte blir bakis. Vi chillade hemma hos Jessica's föräldrar och åt mat tillsammans med hennes pappa och bror. Sen körde hennes Pappa in hos till Varberg centrum där jag och Jessica, åt på hennes favorit pizzeria. Sen blev det tåget hem till Göteborg igen.
haha vad mycket bilåkande det blev igår, rätt skönt. Kom hem för ca 3timmar sedan och jag har inte lyckas somna. Thank god for movies.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha varför blev det ingen sömn? ;)

Susanna sa...

nyfiken.. Ja, därför jag knappt sover. Och alla andra kunde inte sova, förutom Dalle som tog hela sängen. Vi andra satt och kollade på tv för det mesta.