25 april 2010

fest, jobb, jobb.

Igår blev det utgång. Även fast jag, jessica och adamp hade det mysigt hemma hos mig med vattenpipa. Men jag fick ett ryck, så vi drog ut. Det blev bryggeriet för valand hade tydligen 23. Där dansade vi jätte mycket och jag träffade på en Jonathan ifrån varberg, natten slutade med att han kraschade på min soffa medans jag och jessica fick sängen. Han betalade även taxin hem, vid klockan halv 5 på morgonen.
Idag har jag jobbat, lämnade Jessica och Jonathan vid wieselgrensplatsen. Nu sitter jag och funderar på att sova, egentligen ska jag vara ledig imorgon. Men som vanligt är någon sjuk, och jag ställer upp. Börjar klockan 8, men slutar 16. Skönt att sluta tidigt för ovanlighetens skull.

1 kommentar:

Varbergare NR2! sa...

Valborg är i helgen! Tanny är från VARBERG!