09 april 2010

Absolute Dance

Egentligen borde jag sova, men istället sitter jag och lyssnar på alla möjliga Absolute Dance album. Blir så sjukt sugen, att bara ge mig ut på dansgolvet och dansa bort allting. För ni ska veta att jag inte mår så bra egentligen, det kanske verkar som jag mår helt fabulous. Men icke, tyvärr. Som vanligt, måste jag kämpa mig igenom massa saker hela tiden, mitt liv verkar aldrig kunna vara enkelt.. Ibland måste man säga FUCK THAT, och ha kul!!.
Imorgon efter jobbet kommer Jessica hit, och då ska vi ha tjejkväll. Ska klippa hennes hår, sedan ska vi mysa ihop det lite med varsin ansiktsmask och titta på film med zelda. Är ledig imorgon och söndag, så på lördag efter jag har stängt butiken blir det antagligen utgång. woho, dansa.

Get up, get busy, do it, move that body.

Inga kommentarer: