09 mars 2010

working girl or party girl?

Jag börjar bli bra med att blogga eller iallafall uppdatera.
Idag har jag jobbat 11timmar, och fick veta att jag måste nog trots allt jobba helgen. Men jag pratade med några kollegor och ska ringa chefen imorgon och kolla om det är okej om dom tar mina pass i helgen. För jag och Jessica har ju planer att åka iväg i helgen, och jag känner mig inte sugen att jobba för femte helgen i rad. Tycker att jag förtjänar att vara ledig denna helgen. Vi får se imorgon, hoppas allting går som jag vill. Är ledig imorgon och torsdag, sedan väntar det ett 11timmars pass igen på fredag. Sen bär det iväg på äventyr, förhoppningsvis. Kanske även ska gå på bio på fredag med Jessica, och se Alice in wonderland 3D.
Nej, nu borde jag faktiskt sova, Jessica ringer och väcker mig imorgon runt halv 7 *snark*

Inga kommentarer: