28 mars 2010

Party all night looooong!

AWESOOOOME!!!
Kvällen började med att jag och Jessica drog hem till mig, fixade iordning oss och lyssnade på partymusik.
Sedan drog vi till Sticky fingers, där det var top floor. Vi dansade, shottade och var full gång hela tiden. Har nog aldrig shakat mitt ass like that, fick till och med kramp. HAHA. Väldigt skumma människor på dansgolvet, men sen fanns det ju dom roliga människorna med. Vi träffade ett gäng killar, dom var skit roliga. Och det slutade med att vi joina dom, hem till en av dom. Där alla skulle krascha, och kollade på någon skumfilm. Tiden går fort när man har roligt. Jag sov max en timme, sen drog jag och Jessica hem till mig, åt pizza, jag fixade iordning mig för jobbet.Och jag är väldigt förvånad att jag är pigg nu, hm.
nej, nu blir det film och imorgon ullared!!

Inga kommentarer: