22 mars 2010

my body

Blev jätte chockad imorse, när jag såg migsjälv i spegeln. Min midja, jag har blivit jätte smal. Och jag förstår inte varför! Jag har ingen matlust eller ibland, men jag kan inte få i mig en normal portion längre. Min magsäck kanske har krympt? Kan det vara möjligt? Jag vet inte vad jag ska göra för att få upp min aptit och gå upp i vikt. Jag vågar inte ens gå och väga mig, thank god att jag inte har en våg hemma. Har sån himla ångest över mina matproblem och viktproblem.
Som igår t.ex. Min far kom och hämtade mig och vi åt pizza ute på en restaurang och servitören kommenterade hur mycket jag hade ätit, när han plockade bort tallriken. Jag tyckte själv jag var duktig och åt halva pizzan. Och pizzorna ute är ju alltid större än tallriken. Väldigt pinsamt var det, jag kände mig som en liten flicka på 5år...

Inga kommentarer: