15 mars 2010

Falkenberg

Ja, falkenberg var awesome. (fest med etableringskillarna)
Jag orkade inte uppdatera bloggen igår, fy vad trött jag var. Och vi alla sov ändå länge igår, fram till 3 på dagen. Jessica ville inte sova med mig och chrille i sängen. Sen när vi vaknade till lite, blev det Mc Donalds mat och chrille körde som en galning dit. Men men.. Lördag, när vi kom dit, blev vi hämtade med bil och festen var hos Chrilleb0y. När klockan närmade sig tolvslaget, då drog vi till en krog som heter Harry's och jävlar vad jag dansade loss. Skit kul och Jessica rökte för första gången, hehe eller ja nästan första gången iallafall.
Jag är fortfarande lite stel idag, i benen. Och nu ska jag gå och sova igen. Sa bara hejdå till Jessica, som ska jobba idag. Själv är man ledig ;)

Inga kommentarer: