01 februari 2010

Februari

Här sitter jag sur påsjälv, trött och jävligt stressad.
Kanske för jag somnade i natt när jag hade tvätttid, mellan 01:00-04:00.
(note to self: tvätta aldrig efter 13timmars pass)
Sen är jag ju lite utsliten, jobbat massa och att jag var ute i fredags, med min kollega Jessica. Vi började kvällen hemma hos mig, med pizza och förfest. När klockan närmade sig tio drog vi till PC, där vi fastnade nästan hela kvällen. Men gratis shottar från bartenderna, och sedan en kille, som bjöd oss på med mera under kvällen. När klockan började närmade sig 1, och allting började snurra, tyckte vi det var dags att gå vidare till nästa ställe. Efter en lång promenad genom haga, beslöt vi oss att gå in på Cheers.
Dagen efter var man helt seg, men det var bara att åka iväg till jobbet och försöka hålla sig pigg.

Idag är jag egentligen ledig, men ska på någon utbildning kl 09:00 på jobbet.

Inga kommentarer: