23 februari 2010

bara en massa tjöt och vill ha.

Okej, blev aldrig att jag köpte mina linser, fick ett nytt par och ska pröva igen i 1 ½ vecka. Fast nu ska jag sova med dom, egentligen ska jag börja sova med dom nästa vecka. Men hehe, jag började igår, så busig jag är.
Imorgon är jag ledig, över 1 ½vecka sen jag var ledig. Ska bli skönt och en gammal vän kommer förbi. Ska bli kul, så kul när dom tar upp kontakten igen.
Sen är jag jätte sugen på att tatuera mig igen, måste måste. Min kollega tatuerade sig idag, och gud vad sugen jag blev. På torsdag är det löning, får jag en bra lön drar jag allt och tatuerar mig. Eller iallafall bokar tid, så kan man spara undan. Fast nu kommer det dumma med det hela. Tatuera sig eller köpa ny telefon? För jag behöver verkligen en ny telefon och min kostar ungefär 8, hehe. Så går det när man är kräsen, men billiga telefoner verkar fan inte funka. Och om man kan slänga ut en massa pengar för en dator, kan man likaväl slänga ut en massa pengar för en telefon. Kvalite kostar ju.
Och jag är sjuk. Ska försöka bli frisk imorgon. Fast borde handla och tvätta. Hoppas det finns en tvätttid imorgon.

Usch längesedan jag skrev sånthär långt inlägg. see ya bitches.

Inga kommentarer: