03 januari 2010

Having a bad day?!

Jag hatar när folk inte svarar när man skriver/ringer. Det är väldigt irriterande, varför ens ha dator eller telefon då?
Själv kan jag visserligen vara seg på att svara ibland, men oftast är det för jag inte t.ex. hittar telefonen eller lagar mat/städar, därav seg på att svara på datorn. Men jag har alltid varit sådan som svarar snabbt och pratar jag med någon så säger jag iallafall till om jag försvinner ifrån datorn. Och om någon ringer och man har inte tid och prata, säger man det till den.
Man lär sig mycket utav människor i efterhand, dom flesta är helt rakt genom "fake".
Jag har nog otur, bland vänner och kärlek. Det dummaste är troligtvis att jag spekulerar så mycket, alltid går runt och grubblar. Men kan inte stänga av det. Självklart ska man vara tacksam för dom små, bra sakerna. Det är jag verkligen. Ni vet vilka ni är och vad ni har gjort för mig, hoppas jag har visat det på ett bra sätt.

Förövrigt är lilltjejen 6månader idag (söndag) <3
Och jag behöver komma bort.
Så om några dagar åker jag bort, till en annan stad där ingen kan nå mig.
(självklart följer Zelda med mig :))

Inga kommentarer: