13 januari 2010

Gothenburg, im home.

Så fort man klev in genom dörren var det bara att lämna allting och stressa iväg till jobbet, på möte. Mitt tåg var försenat en timme, så kom en timme försent till mötet. Men det gjorde inte så mycket, hehe.
Jag var bara borta 4dagar, hur jävla mycket har inte hänt egentligen? Två stycken har försvunnit spårlöst ifrån internet, får lite Jossy-feeling över det hela. Sedan hade det hänt mycket på jobbet, eftersom vi bygger om. Och får lite panik på Göteborg, man kommer aldrig fram någonstans när man verkligen har bråttom. Och jag vill flytta, men vart vet jag inte än. Jag gillar ju Göteborg, men hade nog varit skönt och bo på ett mindre ställe. Hm, fast mycket måste fixas innan isåfall.
Nej, blir trött på allting, varit en lååång dag.
Nu ska jag mysa med film, ljus och Zelda :)

Inga kommentarer: