24 oktober 2009

cats and love

Where did I go wrong, I lost a friend.
jag saknar gry, min fina katt som vi avlivade i slutet av februari.
Gry fanns där, tröstade mig i genom barndomens hemska år.


och nej, skaffade inte Zelda för att jag saknade Gry. Utan jag kände mig redo för en alldeles egen katt, eftersom Gry var hela familjens, och våran äldsta katt Dissie lever ännu (tackar gudarna för det!). Många fina katter som har fångat mitt hjärta, min brors två underbara syskonkatter Celeste och Rataxes. Min äldsta systers katter Elsa, Homer (som ej bor hos henne nu mera, synd synd) men annars finns hennes lille buse Glenn. Min andra syster med hennes två hårbollar Lakrits och Espresso. Och allas prima donna, våran älskade dam Dissie som leder med 14år.


Godnatt, nu ska jag sova en extra timma. (GLÖM EJ, och ställa om klockan till vintertid, även kallad normaltid nu i natt)

Inga kommentarer: