26 juli 2009

Igår, lördag

Jag klev upp klockan 5 på morgonen för att jobba. På jobbet drack jag ca en kanna kaffe. efter jobbet åkte jag hem, åt mat, badade, fixade iordning mig (inga kläder passar längre, suxx). Åkte in och träffade Angela, självklart kommenterade hon att jag har gått ner i vikt (suuuxx :<) Vi begav oss mot Sejdeln, där Angela spillde öl över hela mig, mmm. Sen tänkte vi gå till storan, när vi kom fram. Kom Jessica, Toby & co ut och sa att det inte var något ös, och dyrt. Så vi alla begav oss mot The queen, där vi drack billigt & massa. Sen när det stängde drog vi till storan och dansade loss!
Jag kom hem klockan halv 5 på morgonen, och idag värker mina fötter efter klackarna. Men igår var värt det.

(tog några få kamera & mobil bilder, kanske kommer upp)

Inga kommentarer: