05 april 2009

Im on my way!

Okej, nu tar vi i kapp lite. Jag har blivit extra-anställd (praktikant när jag inte jobbar). Jag ska bara lära mig några till saker sedan blir jag nog anställd. Jag trivs jätte bra, och i fredags jobbade jag i 10timmar, woho. Och i fredags fyllde Hanna 20år, och hon hade fest temat barnkalas. Det bjöds på varm korv med bröd och glasstårta. Jag hade jätte kul och blev kanonfull, haha. Någon ska ju alltid vara fullast, och denna gången blev det jag. Kanske för att jag shottar mer än vad andra gör. Igår tog jag det bara lugnt och vilade mig. Idag har jag och pappa rivit ner garderober, åkt till tippen och slängt allt möjligt som låg hemma och skräpade. Sedan kom Marcus och Madeleine och lille charlie på middag, dom flyttar på fredag, till skåne.

Det händer inte så mycket faktiskt, jobbar ju för det mesta.

Men jag mår bra iallafall, hade ju en svacka för ett tag sen.


bilder ifrån fredags: Helene, Lisa, Hanna, Helena, Mimmi.

Inga kommentarer: