22 mars 2009

Circus

Igår var en rätt rogivande dag/kväll/natt.
Var och storhandlade med min far, sen blev det en fika med Marcus och Madeleine. Sedan var det dags för mig och göra mig iordning för att åka in till stan. Först möte jag upp Robin, jätte längesen vi sågs, lika fin och skum.. Sen mötte vi upp Bea, och sist men inte minst Johanna. Vi drog till pc, dock stannade inte robin eller bea länge, bea var trött och robin tråkig. Jag och Johanna satt kvar, drack och hade det mys. Blev uppraggade av några killar och började umgås med dom. En hette Noa och var mest social utav alla. Dom skulle vidare till Gretas, vi joinade men kom inte in där. Dom hade kort så dom kom in, bytte nummer med Noa iallafall. Jag och Johanna drog och fyllekäkade x2. Sen satt jag på en mysig buss hem, en kille spydde och det luktade kir i hela bussen, fräscht.

Inga kommentarer: