20 februari 2009

Just want to play my music

Idag satt jag i kassan igen, fast idag med Kickan.
Haha, helt underbar. Jag börjar lära mig rutinerna nu. Och fick beröm av Kickan också. Kändes bra att både få beröm över hur duktig jag är i kassan och hur fint jag har gjort det i butiken. Alla som jobbar där är jätte goa. För igår när jag satt med Susanne, så var jag lite osäker, så hon fick inte springa bort långt. haha. Men idag kunde lämnade Kickan mig, och det gick jätte bra. Det svåraste är nog alla frukter och sådant, man kan ju inte veta vad allting heter. Men kan det mest vanligaste nu och deras PUL koder. Längtar tills måndag igen, faktiskt.

Har precis lagat och ätit mat, ost & broccoli-soppa blev det. Nu ska jag diska och göra det lite fint. Och jag fick mina pengar idag. Så jag är en mycket glad tjej idag. Haha..

1 kommentar:

Anonym sa...

SANNA, jag har inga pengar på mobilen :( Känner mig handikappad, kan inte svara på dina fina sms hun .. :**