06 januari 2009

GÄVLE!

Fredag den 19:e December.
Åka tåg i 6timmar upp till Gävle. Sedan var jag och Cecilia barnvakt åt Melissa.


Lördagen den 20:e December.
La alla julklappar under granen, tog det lungt. Myste med Cilla's katter, Lakrits och Espresso.


Måndag den 22:e December.
Solade solarium för första gången.


Tisdag den 23:e December.
Jag och Cilla tog var sin ansiktmask och spelade en massa nintendo wii.
Senare på kvällen, åkte jag till mamma och sov över. Myste med mina djur, och lilla Glenn.


Onsdagen den 24:e December. JULAFTON!

Vi åkte till Cecilia och firade jul, Tyra var våran tomte och jag tomtenisse. Spelade nintendo wii och åt gott.


Söndagen den 28:e December.
Sov över hos Mamma och umgicks med mina djur och lilla Glenn.


Måndagen den 29:e December.
Gick promenad med mamma och Johanna. Sedan på eftermiddagen, gick jag och mamma ut och fotade. Bilderna blev sådär.


Onsdagen den 31:e December. NYÅRSAFTON!

Vi firade nyår hos Cecilia. Åt gott, spelade charader och nintendo wii. Sköt några raketer, mamma blev kanonfull. Cecilia och Tobias firade 3år, så grattis.


Lördagen den 3:e Januari 2009.
Det började snöa jätte mycket. Sista natten, dock sov vi inget. Spelade massa Nintendo wii och åt godis hela natten. (jag har blivit total förälskad i nintendo wii)


Söndagen den 4:e Januari.
Åka tåg, komma hem, packa upp. Åka och fika med sötbea!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt det ser ut allt :)
puss