07 december 2008

Lagrer than life

I fredag fyllde lilla Cassie 18år :)
Först hade jag ett möte med navigator och soc, lite fint sådär.

Jag är lite smått förvirrad men det löser sig.

Sedan gick jag och shoppade istan, fint.

Åkte till Cassie, mingel, plockmat, alkohol.
Väldigt fint, sedan var det dags och åka in till stan. Vi gick till överfulla Viktoria.. Lite för mycket folk på det stället. inte så kul, sen var det dags och möta Marcus och Oliver. Alla andra skulle vidare till PC, men eftersom jag, Anna och Emelie hade tåg/bussar och passa, så stannade vi kvar, köpte lite gott på Mc D. och begav oss mot centralen.
Jag åkte då till Patrik med sista tåget, han var väldigt full när han mötte mig. fint..

Vi har bara myst hela helgen och idag åkte jag hem. trist..

Men jag kan iallafall säga att jag har haft en väldigt fin helg.

Inga kommentarer: